2017. március 14., kedd

Noémi

Noémi nyáron keresett meg ezzel a kétségbeesett levéllel: 
"Szia Ági.Noémi vagyok,és a segítségedet szeretném kérni,hogy el tudjam kezdeni a paleot.11 éve kezelnek az orvosok (reaktiv arthropathia,rheumatoid arthritis,sacroileitis,spondylolisthesis,raynaud szindroma,polyneurophatia,varicositas,exostosis. )leírni is szörnyű,s ehhez jön még az asztma. Nem mondom,hogy nem értek eleredményt,mert járok,hálás is vagyok érte,csak a mindennapos fájdalmak,a tudat,hogy akár a legegyszerűbb dolgokra sem vagyok,vagy csak szenvedések árán vagyok képes 35 évesen nem normális.Évek óta nagyon szeretnénk babát,de a gyógyszerek miatt nem lehet,viszont ha elveszik,romlik az állapotom.Ördögi kör.Celebrexet,Medrolt,Trexant,Folsavat szedek.Kérlek,ha van egy kis időd,skype-on vagy bárhogy tanácsadásra,szükségünk lenne rá.Előre is köszönöm,Noémi"

Ma pedig ezt írta Nekem :) <3
"Szia Ági 🙂 Nem is tudom,hogy kezdjem a levelem. Még mindig nem tudok elég hálás lenni Neked, a sok tanácsodnak, minden mondatodnak. 
Sok minden megváltozott a legutóbbi levelem óta.Képzeld, tudok lépcsőzni.Nem mondom,hogy mindig,de az esetek nagy részében simán fel-le lépcsőzök.Másnak lehet nem nagy élmény, mindennapos,de nekem leírhatatlan.És a séták se totyogva mennek már.Sokan megjegyezték mennyit változott a járásom.
2 éve minden télen hónapokig kezeltek hörghuruttal,most 2 hét alatt lezajlott,igaz kellett gyógyszer,de akkor is, mi az a 2 hét a hónapokhoz képest.

Semmilyen gyomorsavam nincs már,azóta h váltottunk, egyszer nem jött vissza.Sokat jelent 😉 .
A legutóbbi vérképem majdnem határokon belüli lett,ami pont elég volt ahhoz,hogy az orvosommal megbeszéljük,ha februárig így marad,elveszi a gyógyszert és akkor -a nőgyógyász beleegyezésével -nyártól próbálkozhatnánk.Végre megcsillant a remény,10 év után egy kis esély,hogy a legnagyobb álmunk is valóra váljon.Annyira örültünk már a hírnek,a gondolatnak is. 🙂 

- 25,3 kilónál tartok,azt hiszem erre picit büszke is vagyok,pedig csak úgy étkezem,ahogy elmondtad.🙂 Januártól van betervezve a torna,egy edző segítségével,hogy minden más feleslegnek is búcsút mondjunk.
Nagyon odafigyelek mindenre,amit mondtál.
Mindig megkérdezik,hogy megy a diéta?-mondom életmódot váltottam az egészségem miatt,nem diéta.Erre a következő kérdésük,hogy meddig fogom csinálni?És komolyan,sokszor már csak magamban nevetek ezen.
A Karácsonytól kicsit félek.A sok finomság miatt például,vagy ha vendégségbe megyünk,megkérdezzem zsírban készült-e.Most begyűjtöttem 2-3 sütireceptet,hogy a kísértést kikerüljem.Érdekes,hogy eddig nem igazán hiányzott,ezen a héten viszont nagyon.Így paleo palacsinta lett belőle:)

Pistit nem mondanám 100%-os paleosnak. Itthon igen,szeret is mindent,de házon kívül sokszor elcsábul. De 100%-osan támogat,odafigyel rám,s hogy haza ne hozzon olyat,ami nem való.
Nem mondom,hogy nincsenek fájdalmaim,panaszaim,de mégis érzem,hogy változok,s változik az életminőségem,ezzel a kedvem,a lehetőségeim.Nagyon várom,várjuk a jövő évet,úgy érzem jó úton vagyunk:) Nagyon köszönünk mindent!!! 😗 "

Köszönök minden megosztást és ha bárki szeretne tőlem táplálkozási tanácsadást kérni írjon Nekem a paleoagi@gmail.com-ra vagy ide az oldalra üzenetet! <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése